Produkty pro čistič motorového paliva (8)

PŘIZPŮSOBENÁ ŘEŠENÍ S CERTIFIKOVANOU KVALITOU - Výměník tepla pro výfukové plyny

PŘIZPŮSOBENÁ ŘEŠENÍ S CERTIFIKOVANOU KVALITOU - Výměník tepla pro výfukové plyny

Chladič EGR vytvořený v úzké spolupráci s našimi zákazníky pro středněběžné a pomaluběžné motory zajišťuje, že recirkulační výfukový plyn bude smíchán se vzduchem pro spalovací proces při nejnižší možné teplotě. Chladiče EGR jsou základním prvkem systémů EGR pro nové generace motorů, které již nyní splňují budoucí požadavky týkající se emisí Mezinárodní námořní organizace (International Maritime Organization, IMO), Agentury Spojených států pro ochranu životního prostředí (US Emission Protection Agency, EPA), EURO atd. Vytvořili jsme různé konstrukční návrhy chladiče podle různých požadavků na chladiče EGR pro 2dobé a 4dobé motory. Patentovaný konstrukční návrh pro 4dobé motory s vysokotlakým systémem EGR umožňuje chlazení výfukových plynů, z nichž některé mají teplotu vyšší než 700 °C, na teplotu 50 °C.
Palivové čerpadlo

Palivové čerpadlo

Dvojšroubové čerpadlo jako palivové čerpadlo pro automobilový průmysl. Čerpadla Leistritz se používají v široké škále vozidel a čerpacích modulů. Vysoká celková účinnost ve srovnání s jinými čerpadlovými stupni, nízké emise hluku a vysoká odolnost čerpadla vůči nečistotám, stejně jako vynikající ovladatelnost objemového čerpadla, činí naše čerpadla spolehlivým a důležitým modulem v dodávkovém zařízení. To jsou hlavní výhody, zejména s ohledem na stále vyšší a přísnější požadavky na emisní normy. Provozní tlak: 3 ≤ p [bar] ≤ 8 Rozsah otáček: 2500 ≤ n [1/min] ≤ 9000 Kapacita: 80 ≤ Q [l/h] ≤ 450 Napájecí napětí: 6 ≤ U [Volt] ≤ 13.4 Provozní hluk: ≤ 28 dB [A] Provozní teplota: -30 ≤ T [C°] ≤ 90
Montáž a příprava motorů - Montáž a příprava automobilových motorů pro testování pod zatížením a bez zatížení.

Montáž a příprava motorů - Montáž a příprava automobilových motorů pro testování pod zatížením a bez zatížení.

Návrh a příprava motorů pro testování výkonu. Testovací motory jsou založeny na naší řadě vozíků RWB, připravené pro rychlé připojení k testu a pro gravimetrické určení specifické spotřeby paliva, nebo mohou být vyrobeny podle specifikací zákazníka.
Inspekce Plynových Lahví

Inspekce Plynových Lahví

Inspekce plynových nádob, Akustická emise, NDT testování,
Demagnetizace jako služba

Demagnetizace jako služba

Máte ocelové komponenty, které je potřeba trvale demagnetizovat? Chybí vám k tomu vhodné demagnetizační zařízení nebo momentálně specializovaný pracovník? Pak nás kontaktujte, abychom tyto nezbytné demagnetizační práce provedli za vás! Na požádání demagnetizujeme trvale i ty největší a nejkomplexnější komponenty. Kromě našich standardních zařízení vyrábíme pro naše zákazníky individuální zkušební zařízení podle jejich specifických požadavků. Prosím, zeptejte se nás na to, rádi vám poradíme.
Sekundární Obvody

Sekundární Obvody

Sekundární okruhy Sekundární okruhy mohou být provedeny jak jako chladicí, tak jako topné systémy. Používají se tam, kde je potřeba temperování jednotlivých spotřebičů. Jednotlivé temperování spotřebičů pomocí sekundárních okruhů představuje vždy ekonomické řešení, pokud není zajištěna současnost tepelné potřeby jednotlivých spotřebičů. V okruhu cirkuluje teplonosná látka (např. tepelný olej, voda nebo chladivo), která je vedena k tepelným spotřebičům, předává teplo a poté je zpětně čerpána k výrobci tepla. Použití sekundárních okruhů umožňuje velmi přesnou regulaci teploty pro technologické procesy. Sekundární okruhy se používají v mnoha průmyslech, například při ohřevu lisovacích válců, galvanických lázních, temperování nepřímě ohřívaných ohřívačů vody nebo parních generátorů, při temperování výměníků tepla a skladování bitumenu.
Tepelný výměník spalin - Patentované návrhy pro systémy cirkulace spalin pod vysokým tlakem

Tepelný výměník spalin - Patentované návrhy pro systémy cirkulace spalin pod vysokým tlakem

EGR chladič, který byl vyvinut ve úzké spolupráci s našimi zákazníky pro motory s normálními a nízkými otáčkami, zajišťuje, že výfukové plyny z recirkulace jsou smíchány se vzduchem pro proces spalování při co nejnižší teplotě. EGR chladiče jsou nezbytnou součástí EGR systémů pro novou generaci motorů, které již nyní splňují budoucí emisní normy podle IMO (Mezinárodní námořní organizace), EPA (Americká agentura pro ochranu životního prostředí), EURO atd. Vyvinuli jsme různé návrhy chladičů na základě různých požadavků EGR chladičů u dvoutaktních a čtyřtaktních motorů. Díky patentovanému designu pro EGR vysokotlaký systém čtyřtaktních motorů mohou výfukové plyny, z nichž některé mají více než 700 °C, ochladit až na 50 °C.
Zkušební motory / Spalovací motory - Motory pro zkoušky na zkušebním stojanu pro výkon motoru

Zkušební motory / Spalovací motory - Motory pro zkoušky na zkušebním stojanu pro výkon motoru

Výstavba a příprava spalovacích motorů pro zkušební výkon: Demonstrace motorů pro školení, Sestavení motoru pro výzkum a vývoj. Zkušební motory jsou podle našich standardů namontovány na vibračním odolném vozíku RWB, připraveny pro rychlé připojení k zkušebnímu zařízení a pro gravimetrické určení specifické spotřeby paliva, nebo jsou sestaveny podle požadavků zákazníka. Nezáleží na tom, zda tyto motory dodáváme my, nebo je poskytujete vy.